четверг, 23 июля 2015 г.

Валерий Антипов-Огрская полиция. Valerijs Antipovs-Ogres Policija.

Iesniegums. Es, Rus Noz,Ogre.12.junija 2012.gada apmeram pulkst. 15.40,izdzirdeju loti skalu, garu zvanu pie durvim,kadas septinas reizes. Es nobijos,tapec,ka pie manam durvim ta neviens nezvana,mani pazinas ir pieklajigi cilveki un zvana klusi un klusi aiziet.Nosakuma stipri sita pa durvju rokturi pec tam saka sist ar rokam,kajam pa durvim.Durvis nesen nokrasoju balta krasa. Es piegaju un pateicu,ka ta darit nevajaga.Atveru durvis, tur staveja brunets civil terpa ar dikti no dusmam baismigu sejas izteiksmi.

 Iebaza man seja kaut kadu apliecibu un saka kliegt,ka vins ir no Policijas. Es vinam saku skaidrot,ka vins sasmereja manas durvis un salauza zvanu. Atgdinaju vinam,ka Plicista pienakums ir stadities prieksa: vards ,uzvards, ienemamais amats un vina pakape nevis smeret svaigi nokrasotas durvis un lauzt durvju zvanu. Skatijos ka vinam nebeidz tricet rokas un galva...es nobijos,ka vins tulit zaudes samanu. Pec trijam minutem kad vinam beidzas drudzis un histerija...saka jau sakarigak runat,ka man pa pastu esot vairakkart sutitas pavestes ierasties Policija. Es vinam mierigi paskaidroju,ka mana past kastite ir salauzta un,ka tagad tik daudz relamu,ka es vinas vienkarsi metu prom! Talak vel intresantak-sakas kaut kadi murgi,ka vins esot personigi sis pavestes licis manas durvis.Es apskaidroju,ka neesmu redzejis-iztaujaju savu mati,draudzeni-vinas ari nav redzejusas. Tad vins saka skaidrot it ka es janvara menesi esot glabajis kaut kadas zagtas mantas. 

Es piedavaju ienakt sava dzivokli ,lai apskata,kur ir kadas zagtas mantas-vins ateicas ienakt. Saka draudet ar fizisku izrekinasanos ja es neadzisos. Pateica beigas ierasties 09.00 pie vina un aizskreja. Es ilgi staveju un domaju-uz kurieni-pie vina!?No rita 09.00 ,es,mana mate un draudzene aizgajam uz Policijas iecirkni.Ilgi meklejam,Izprasnajam darbiniekus vizuali aprakstot vina izskatu,taka mes nezinajam vina uzvardu un visu parejo. Beigas nonacam otraja stava,sastapam rizmatainu sievieti un vina mums apskaidroja,ka tas ir vinas darbinieks. Es paludzu atlauju ieslegt diktafonu. 

Tad mes izskaidrojam vina uzvedibu. Pieprasijam vina atvainojumus un kad vins nokrasos musu duris un salabos zvanu. Talak ,lai vins izskaidro ar kadam tiesibam ,mes tikam apvainoti kaut kadu zagtu mantu glabasana.Tad es pajautaju,vai vins gadijuma nav narkomans!? Atvainosanos nesagaidijam ,zvanu un durvis nesalaboja. Policiste Meisane mus aizsutija uz 4 stavu,uz vina kabinetu pat nenosaucot vina uzvardu. Kabineta,kur es vinu sastapu vins ilgi un dikti gribeja pieradit, ka es glabaju zagtas mantas. Es apskaidroju,ka musu kaiminus Valentinu Smahtinu un vinas delu Alekseju ar suni izmeta no dzivokla ar visam viniem piederosam mantam uz ielas.Kas viniem bija vissvarigakais vini paludza saglabat pie mums. 

Tad vins ilgi petija savu komjuteri beidzot noteica,ka ierosina pret mani kriminallietu,ko vajagot izskatit par 10.06.2008.gadu.Panema no manis parakstu par uzturesanos noteikta dzives vieta uz 1 gadu un 2 dienam. Es biju soka-vairak es par vinu neko nedzirdeju un neredzeju. Atnaca tris vestules 2013.gada. 14.06.2013; 13.07.2013; 15.07.2013. kuras tika nonemtas no manis visas apsudzibas. Paraksti : V. Antipovs un I. Meisane. 


Ludzu: 1. Sakt parbaudi par dienesta parkapumu pret V. Antipova un I. Meisani attieciba par Noznovu Ruslanu.

 2. Kompenset man par to,ka es zaudeju darbu Anglija (1000-1500 funtus ) reizinot 12 menesi un 2 dienas ,jo man bija ligums par darbu celtnieciba. 

3. Moralo kompensaciju -man,matei,draudzenei .

 4. Kompenset durvju atjaunosanu(krasosanu) ,jaunu durvju zvanu un to uzstadisanu.

 5. Uzsakt kriminalprocesu pret V.Antipovu un I. Meisani par pilsonu-Noz R.








Комментариев нет:

Отправить комментарий